Al llitet all day

Dilluns 21 de gener de 2013

La passadeta de restaurant típic tanzanès i el fet de jo ser mzungu ha tingut les seues conseqüències. A la meua panxa hi ha quelque chose que no li ha sentat gaire bé i aquest matí tenia un fred i un mareig que no era gaire normal. Això + el meravellós fet de ser donai tenir aquests faantàstics dies que tenim una volta al mes m’han centrifugat la panxa a base de bé i m’han fet sentir molt viva.

 

Ara ja em trobe quasi bé del tot i després de veure The Lion King encara més. Hakuna matata i asante sana com diu la moneta, Timon i Pumba. Com mola. Ja tinc ganes que arribe Nadia i ser al Serengeti. Quina màgia els animalets, quina llibertat, que bonic.

 

Ja trobe els xiquiuos a faltar, a veure si demà sí que em veig amb forces per anar-hi.

 

Acaben de vindre les euskaldunes i vaja decepció de safari… tres rodes punxades, al mecànic toto el matí, després el cotxe perdia aigua, un altre xip les ha anat a arreplegar avui… no me’n refie dels tanzans, vull un alemany que organitze el meu safari!! I elles també tenen la panxeta rebolicada, deu ser la malarone doncs, ja que coincidim les que l’estem prenent.

P1110555

à aniré a parlar amb el del safari i m’escoltarà, ja per si de cas li diré què els ha passat a elles perquè no em timen…

 

Gute Nacht!!

One thought on “Al llitet all day

  1. Que a tu et passe el tema del menjar encara pot ser lògic, però que a dos basques també els afecte el menjar tanzanès, diu molt poc d’elles.

    Espere que la ruta pel Serengueti l’estigues disfrutant amuntó. Hakuna matata

    Una pregunta: la fotografia que has posat en este post segur que ha de tenir alguna explicació, però no la veig…

    Un abraç des d’una altra selva

Deixa un comentari

