Richtung: Shanghai 上海

26 d’octubre de 2016

8.49

Bonjour! Hello! Hello!

Curiós! Vam pujar al tren a les 22.28 i m’he despertat a les 6. He estat molt pendent de l’equipatge tota la nit, però les primeres hores de son se m’han passant volant. Ara porte quasi 3 hores al llit fent el gos, escoltant qui passa i qui torna. No tinc fam, ni sed, ni pipi…Ara mateix un veí (som 6 al compartiment i jo estic al llit de dalt del tot) m’ha mirat des de baix i m’ha saludat.

Estic feliç, pensant que després de tot el lio d’ahir, ja estic a més de la meitat de camí (sense adonar-me’n). Hi ha 1220 km entre Xi’an i Shanghai, a Joan només li queda una hora. Que guai! M’imagine veure’l allà a la parada de metro, botant de l’alegria i caient de tos després pel pes a l’esquena. Hahaha Bonjour!!

 

Són les 12 llargues… JA NOMÉS QUEDEN 3 HORES!! Que ràpid va això, és impressionant el transport ací!

14.05

Tots els del meu compartiment se n’han anat ja, deuen hver arribat ja a casa. Al vagó només quedem 2, pensava que molta més gent aniria fins Shanghai. Estic disfrutant tant aquest silenci…🙂 Clar, i la gent que va pujant al tren no compra un bitllet “hard-sleeper” per a dormir, són les 14h. Ara ve el revisor, que canvia el bitllet per una targeta i abans d’eixir et torna a donar el bitllet original. Ha rigut en veure com escric, que gràcia! a mi m’encanta com escriuen ells!

Pense que he tingut sort amb la gent amb qui m’ha tocat dormir, de 6 només 1 roncava!! i pensava que la nit seria pitjor. A les 7 ja han posat música i han encés les llums (ja em diràs tu per què) i ha tocat una mica el nas però així veia si ho tenia tot i podia començar a escriure. “Hard-sleeper”però el matalàs està molt bé, dur però còmode. No és que siga molt ample (50 cm potser) i 1.80 de llarg. Jo he estat molt bé, deu ser la motivació!

El pitjor sí que va ser el temps d’espera a l’estació. Sospitava d’una xica i dos homes que tenia a prop, vaig fer com si me n’anara una estona i deixava l’equipatge allà i de seguida vaig veure com mosquits com s’apropaven… aiaiai! com dissimulaven (no són bns actors en general!). De fet, no sé si em vaig muntar una pel·lícula o què, però vaig marxar d’allà i al cap de 5 minuts ells tampoc hi eren. What a casualitat…! Ahir va ser el meu dia de sort i de mala sort! Però finalment tot ha eixit bé i estic tan feliç: en 2 hores veuré my man després de 16 jours!!!

 

15.41

Ara sí, ara sí, ara sí! Crec que estem entrant a Shanghai, o almenys a la Metropole. Hahaha música de triomf al tren, trompetetes d’arribada! It’s doable, 17-18 hores de tren. OUI! FA SOL I 26 ºC!! Es nota que estem al sud :) Recharging batteries, setmaneta de caloret abans del fretorro de Mont-real.

 

 

Deixa un comentari

