Visitant Shanghai amb un quasi local 上海

31 d’octubre de 2015

BONJOUR!

Bona vesprada, de fet. stem al Museu power Station of Art amb Albert ací a Shanghai. Molt difícil escriure aquests dies perquè clar, eixim de casa a les 10 del matí, esmorzem i ja no tornem fins la nit.

Avui estem molt de ressaca, ahir va ser espectacular.

Vam estar caminant tot el dia, pel barri de la Concessió francesa. Després vam seguir pel barri pijo. Vam travessar una barri molt típic xinès abans de dinar i poc a poc ens vam anar arrimant al Bund per parcs i ponts. 25 milions de persones… Però no es nota tant!

Bund…

IMG_9175Les vistes impressionants: la Bell Tower de color morat i la segona torre més alta, Shanghai Tower. Per contemplar les vistes, Albert coneixia un restaurant impressionant enfront del riu, allà que vam pujar, ens vam llevar la jaqueta i vam lluir la nostra gran roba pija (quasi tot, de fet, ho teníem a la tintoreria “barateta” per a llavar fins dilluns) i ens demanàrem 3 birres per gaudir de les vistes al balcó. INCREÏPLA!

A la nit, amb les piles carregades i amb molta energia, eixírem de festa. Com va molar: Sheller, música industrial i el dj Lakker berlinès. Impressionant!Quedàrem amb amics d’Albert, una italiana i un xic de Buffalo, una flipi d’Argentina que havia estudiat a Yale que no parava de demanar-nos xupitos.

Ui, que els xiquets se’n van. Bisous!!! Anem a seguir arrastrant les potes i fent el guiri.

Segons l’amiga d’Albert, Mont-real s’escriuria així en xinès: (sistema sil·làbic, transliteració de sons).