Vancouver d9

26 de març de 2016

Salut bonjour !!

Ja estem a Vancouver de nou. He d’actualitzar dos dies perquè les darreres nits sempre tenia massa son o ja estava massa fosc per escriure. Ens vam quedar en el dimecres 23 a la nit quan vam veure un ós. Doncs dijous al matí ens vam despertar ben d’hora i tot estava bé. A mi em va costar un poquet dormir pensant que teníem un ós a escassos metres de la tenda però finalment tot molt bé.

Dijous era el dia de l’heli ski de Joan. Ens vam despertar promptet, vam anar a Starbucks a esmorzar i finalment tot i els núvols, l’heli ski es va fer. Impressionant diu Joan, però llàstima perquè pel temps. Jo vaig estar intentant un trekking a l’Alta Lake, però me’n vaig tornar perquè al camí anava jo sola tota l’estona. Després en vaig provar un altre i el Rainbow Trail, però als 50 m d’haver deixat el cotxe, veig aquesta senyal i me’n vaig tornar. Haha tot i la por, no vaig desistir i vaig dir “Vinga sí, ara n’he de fer una” i vaig anar al sudest de Whistler (fent infraccionetes com anar en direcció contrària a l’entrada del poble) cap al Lost Lake. Allà al pàrquing vaig veure més cotxes i vaig dir “Ara sí, ací sí”.

I súper bonic entre llacs, bosc i tot… però vaig passar una por. Anava cantant i fent soroll per si de cas tota l’estona.

A les 14 i poc vaig trobar a Joan tot content i ens n’anàvem cap al nord, a Birken, passat Pemberton cap al càmping que ens havien dit a l’oficina d’informació turística, però ens oblidàvem d’alguna cosa a la porta d’allà… Dutxa al centre d’esports. L’horeta de voyage cap al nord, súper bonica tot i els núvols. Es veia més salvatge, menys explorat. Menys gent, més indígenes i els núvols anaven poc a poc desapareguent.

Arribàrem a Whispering Falls i la dona súper simpàtica. Just acabaven de tornar de vacances i ens obriren un lavabo per aq nosaltres sols. Això sí, sempre on hem dormit als càmpings, ben ben solets. Férem foc (que va costar una miqueta pel vent) i desrpés anàrem a fer un bon sopar a Pemberton. Mile One, quin restaurant més bo!

Després d’una setmana de fer el hippy i menjar entrepans, ens vam regalar dos plats de peix en caldet amb gambes, i l’altre amb salmó i mero, estava impressionant… creïlles (increïbles) de Yukon amb peixet. Que bé vam dormir!!

 

El 25, ahir, vam anar al Joffre Lakes Provincial Park. Mare meua, quin lloc, quanta neu!

Excursió matutina d’11 km fins al càmping situat a l’Upper Lake. Va molar tant. Ja el pàrquing estava tot tapadet de neu i ens van haver d’empentar el cotxe gent que acabava d’arribar, súper majos!

Quan vam arribar a les 8.20 érem tres i quan vam marxar a les 12 hi havia una bona filera de cotxes aparcats a la carretera. El lloc, mare meua, era TAN preciós…! La neu, les muntanyes pertot arreu (ara que les veiem perquè ha eixit el sol) però feia molta impressió no saber quants metres de neu tens a sota dels peus o, si no vas reparat, agafes fred ràpid, o si et canses i fas un mal pas… o… o… o…

IMG_0489IMG_0505IMG_0520IMG_0551IMG_0526IMG_0546IMG_0604Mount CurrieIMG_0515

IMG_0601.jpgEl que més em va impressionar, a part de les visites, va ser entrar al parc i veure un cartekk amb fotos d’unes xiques desaparegudes (missing) i després d’advertència Caution: Avalanhe area. Oh la laaaaa. Després tornàrem a Whistler a per… l’snowboard de Joan que se’l va deixar, vamos, se’ns va oblidar als dos allà a la porta del Visitor Center la vesprada anterior. Després ja vam baixar cap a Vancouver, passant per Squamish, amb unes vistes increïbles de la mar i de les muntanyes. Quina preciositat i amb el sol! És que el sol ho és tot!! Conduïa jo, així que no ens vam avorrir. A la nit, soparet amb Eloi i ara… pancake time by chef Eloi.

Hui farà 10 ºC amb sol i anem a fer kayak!

 

 

Deixa un comentari

